مصاحبه آرشیو خبر ها
BBC  هیولا هستند

BBC هیولا هستند

مهدی بن عطیه امروز رسما به هواداران یوونتوس معرفی شد، او در کنفرانس خبری نکات جالبی را بیان کرد از جمله اینکه از سال قبل قصد پیوستن به اردوگاه بانوی پیر را داشته است.

 

من خوشامدگویی بسیار گرمی از سوی هواداران، بازیکنان و باشگاه دریافت کردم. همه به من گفته اند که یوونتوس پروژه ی مهمی دارد تا به پیروزی ادامه ندهد آنهم نه فقط در ایتالیا! هدف این است که در سطح بین المللی رقابتی باشیم و بعد از سالها قهرمان لیگ قهرمانان شویم. من هم باید به تلاشم ادامه دهم و با این ماجراجویی جدید به پیروزی ادامه دهم.

 

سال قبل یوونتوس توسط بایرن مونیخِ بن عطیه از دور رقابت ها حذف شد:

 

شرم آور بود که چنین بازی فوق العاده ای در دور یک هشتم نهایی برگذار شد، چرا هم هر دو تیم یوونتوس و بایرن لایق حضور در فینال بودند، بازی سختی بود، سال قبلش آنها برابر بارسلونا در فینال بازی کردند. هدف یووه این است که در بین باشگاه های بزرگ اروپا بماند و پیروز شود. بایرن باشگاهی بزرگ و پر از ستاره است، من دو فصل دشوار در آنجا داشتم و مصدومیت های زیادی را تحمل کردم، در عین حال همه می دانستند که من به خاطر خانواده ان، سبک زندگی و فوتبال می خواهم به ایتالیا برگردم. من به ذهنیت ایتالیایی بیشتر از آلمانی احساس نزدیکی می کنم، بنابرین یووه انتخابی طبیعی بود.

 

 

من قبلا ― یک سال پیش ― از بایرن و رومنیگه خواسته بودم که فروخته شوم، اما بایرن مخالفت کرد و مجبور بودم یک سال دیگر هم بمانم. من در 3 هفته ی اخیر با یووه در ارتباط بودم، گزینه های دیگری هم داشتم، اما از انتخابم بسیار خوشحال هستم. من می توانستم از رقابت بر سر جایگاهم خودداری کنم و به اودینزه برگردم، اما می خواستم خودم را به چالش بکشم. بودن کنار این 3 هیولا بارتزالی، بونوچی و کیه لینی محشر است و در عین حال روگانی هم بسیار عالی است. هربار که برای بازی فراخوانده شوم حداکثر تلاشم را می کنم و به انتخاب مربی احترام می گذارم. من بازی کردن در دفاع 4 نفره را ترجیح می دهم چرا که به آن عادت دارم، اما در اودینزه در دفاع 3 نفره بازی کرده ام، پس در دسترس مربی هستم.

 

بن عطیه با هم تیمی قدیمی اش در رم، میرالم پیانیچ در تورین دوباره هم تیمی شده است:

 

من شماره ی 4 را انتخاب کردم، شاهزاده ی کوچک، پیانیچ، هفته ی قبل شماره ی 5 را برداشت، در عین حال این پیراهن توسط مدافعان بزرگی چون پائولو مونته رو پوشیده شده است. پیانیچ به من گفت «بالاخره اینجایی!» ، میرالم دوست فوق العاده ای است, ما در رم هم اتاقی بودیم، در تمرینات هم کنار هم می ماندیم. از اینکه دوباره او را می بینم خوشحال هستم، او بازیکن فوق العاده ای است و مطمئنا برای یوونتوس هم مهم خواهد بود. قبل از اینکه به یووه بیایم تقریبا هر روز با پیانیچ صحبت می کردم.

 

او سپس از اهدافش برای پیوستن به یوونتوس پرده برداشت:

 

می خواهم لیگ قهرمانان را ببرم، چرا که جامی است که تا به حال فتح نکرده ان و یوونتوس هم از 1996 موفق به فتحش نشده است. ما می توانیم در ایتالیا هم تاریخ سازی کنیم، چرا که تا به حال هیچ تیمی موفق به فتح 6 اسکودتوی پیاپی شنده است، من از بازگشت به ایتالیا بسیار خوشحالم و راستش را بخواهید اصلا نمی توانم منتظر بمانم. من و خانوده ام دو سال در آلمان مشکل داشتیم چرا که آنها ذهنیتی متفاوت دارند و من حقیقتا به اینجا تعلق دارم. فرصتی که برای آمدن به این باشگاه داشتم برایم بسیار مهم بود. تلاش می کنم که در حمله کمک کنم اما برای دفاع به اینجا آمدم، برای جنگیدن و دوست دارم تیمم گلی دریافت نکند. زدن دو سه گل در طول فصل باحال است، اما تمرکز اصلی من روی دفاع است.

 

در پایان در مورد لقبش گفت:

 

در اودینزه به من بناگُل می گفتند، چرا که آنجا چندتایی گل می زدم، اما در رم به من بنا می گفتند.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
نازنین راهبر
نازنین راهبر«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: